piątek, 27 grudnia 2013

Rozdział 1

 W Seaford:
" Teraz jest ten moment w końcu ją pocałuje. Odwróciłem ją do siebie. Była piękna , miała blond włosy orzechowe oczy. W świetle księżyca wyglądała zjawiskowo. Przybliżyłem się do niej i wpiłem się jej w usta. Delikatnie objąłem ją w talii i przysunąłem do siebie. Ona za to zarzuciła mi ręce na szyje i bawiąc się moimi włosami pogłębiła pocałunek. Po10 min oderwaliśmy się od siebie patrząc głęboko w oczy. 
W końcu zapytałem:
- Czy zostaniesz moją dziewczyną?
...........................................................................
 -Drrrrrrrrrr !!
Kiedy  w pokoju rozległ się dźwięk budzika, szesnastolatek o imieniu Jack z hukiem zleciał z łóżka.
Otworzył zaspane oczy i spojrzał na budzik.
- 7;40 , o nie zaraz sie spóźnię! - krzyknął chłopak i pobiegł do łazienki gdzie w 5 min wszystko załatwił.
Założył wcześniej przyszykowane ubrania : http://a.wattpad.net/cover/4571671-256-k113106.jpg i zbiegł na dół zastając tam swoją rodzicielkę.
- Hej mamo ! - przywitał się chłopak biorąc jabłko i pakując je do plecaka.
- Hej synku, weź deskę może w ten sposób nie spóźnisz się do szkoły - powiedziała Emily nie zaprzestając robienia sobie sniadania.
Chłopak pożegnał się z mamą, wziął deskę i pojechał do szkoły. Po drodze myślał kim jest ta pięknośc z jego snu.

W tym samym czasie w Nowym Yorku:

 Pewna blondynka biegła ile sił w nogach zatłoczonymi ulicami NY , by nie spóźnic się na lekcje. W tym samym czasie, kiedy blondi wbiegła do szkoły rozległ się dzwonek na lekcje. Szybkim krokiem podeszła do szafki i wyjęła z niej książkę od francuskiego. Zapukała do drzwi klasy i weszła napotkając srogą minę nauczyciela.
- Ooo... Panna Crowford , 3 min spóźnienia jakie ma pani wyjaśnienie ?
- Znamy się już 3 lata a pan mi ciągle po nazwisku. Jestem Kim, K-I-M. - powiedziała lekko zdenerwowana nastolatka .
- Dobrze więc Kim , jakie jest pani usprawiedliwienie? - wysyczał nauczyciel
- Po prostu zaspałam - powiedziała blondi w bananem na twarzy i czym prędzej poszła do ostatniej ławki do swojego chłopaka.

.................................................
....................................................
Taak wiem masakra. :(
Nie jestem dobra w takim rozpoczęciu akcji.
Ale postaram się by następny był ciekawszy.
Kto przeczyta niech komentuje. Prosze.
To co do następnego. <3 <3

11 komentarzy:

  1. Mega rozdział :D
    Wiedziałam, że ci się uda :*
    Ciekawa jestem jak Jack i Kim się spotkają <3
    Jack śni o Kimi ? Hohoho, widzę, że się dzieje :D
    Kocham ♥
    Czekam na nn :**

    OdpowiedzUsuń
  2. No boski <3
    Świetnie ci idzie!! :)
    Kiedy Jack i Kim się spotkają? :D
    Prosze jak najszybciej :*
    Kocham i czekam na new ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww !!!!!!!!!
    Boski, świetny, cudowny, ulubiony, zajebisty....wiesz czemu ? Bo TWÓJ !!.
    Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no :)
    Fajnie się zaczyna :D Nie mów, że ci nie wychodzi, tylko to rób ;) Nie poddawaj się i dąż do celu :* Poza tym z czasem się wyrobisz i pisanie rozdziałów będzie przychodziło ci z łatwością ;D
    Czekam na nn:*
    Kocham, pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, czuję, że zapowiada się naprawdę świetna historia!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział <3
    Mam nadzieje ze bedzie szybko next <3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się bardzo podoba ♥ I wręcz nie mogę się już doczekać 2 rozdziaału kochanie <3 xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana Boski początek<33
    nie mogę się doczekać następnego rozdziału :***
    Czekam na nexxt :**
    Masz talent kochana^*^
    Kocham Julka ;***

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały ! ♥
    I musze przyznać, że początek jest świetny. ♥
    Naprawdę, dobrze Ci pójdzie. ;);*
    Czekam na next. ;3

    OdpowiedzUsuń