niedziela, 19 stycznia 2014

Rozdział 3 cz 2

Oczami Jacka:

Obudziłem się wcześnie rano, już o 6;20. Przerzuciłem się na plecy i patrzac na sufit rozmyślałem nad życiem. Myślałem o tym czy by nie zerwa z Donną. Jest strasznie wkurzająca i widzi tylko swoją dupe. ( w sumie jest taka wielka że chyba w kosmosie ją widac.) Myślałem też nad moim snem czy to możliwe, że to jakiś sen proroczy? Nieeee.... Brewer ogarnij sie to niemożliwe ..... Chociaż może Jerry miał racje ? XD
Sam już nie wiem.
- Może dacie mi jakiś znak?? - wydarłem sie do sufitu.
Popatrzyłem się w okno i nagle zawiał wiatr i otworzył okno... zdziwiony podszedłem do niego z zamiarem zamknięcia go ale zanim to zrobiłem jakiś ptak wleciał do mojego pokoju. Chciałem gowygonic ale na marne siedział na moim biurku i patrzył sie na mnie.
Sam usiadlem i przyglądałem sie ptaku .
- I co ty jesteś tym moim znakiem?-zapytałem z drwiną w głosie
- Spostrzegawczy jesteś! - odpowiedział mi ... ptak ?
- AAAAAAAA !!!! wydarłem sie i poleciałem do łazienki
Przecież to nie możliwe żeby ptak gadał ? Prawda?
Oj Brewer po co jadłeś z Jerrym tę pizze ? Przecież mogła byc znajac Jerrego jakaś przeterminowana ..
Wziąłem szybki prysznic, umyłem zęby i uczesałem włosy.
Wyszedłem ostrożnie ale .... żadnego ptaka nie zobaczyłem . Odetchnąłem z ulgi i poszedłem się ubrac. W końcu dziś zakończenie roku no i dzisiaj zrywam z Donna.
Ubrałem się tak:
Zjadłem sniadanie i poszedłem do szkoły. Skierowałem się od razu na boisko szkolne. Zobaczyłem Jerrego
który wyglądał tak :
Jak to Jerry mówi ten strój jest Whooo.... !!
Ale mniejsza z tym podszedłem do niego i przybiłem żółwika:
- Siema stary! -przywitałem się
- Joł ziom, co tam?? Jak tam humorek ?
- No spoko , dzisiaj postanowiłem zerwac z Donna.
- WHOOOOOO!! - wydarł się Martinez na całe boisko szkolne
- Jerry ogar
- Ale stary. W końcu zmądrzałeś . Kto Cie do tego namówił? Mama? Tata? Jakaś przypadkowa laska ze sklepu z grami komputerowymi?
- Nie Jerry .... To był gadający ptak.
- Ooooo... no tak logiczne ! - zadrwił Martinez z udawaną filozofią w głosie.
W końcu zobaczyłem z oddali Donne. W sumie z jakiś 100 km. można by ją było zobaczyc.
Oczo-jebny-róż ....Taaa.
Wyglądała tak:
                                                                               +


Wyglądała okropnie. I jeszcze ten jej ryj. Uhh... ok Brewer do dzieła.
- Hej kochanie!! Tęskniłeś ? - zapiszczała Donna i pocałowała mnie w usta. Uhh....
- Hej . Nie ... -Donna najwyraźniej posmutniała ale kit
- Skarbie co sie stało ? - uhh.. znowu zapiszczała
- Donna z nami koniec. I błagam przestań piszczec
- Ale skarbie ja cie kocham- krzyknęła z piskiem Donna i ze łzami w oczach
- Ehh... Ale ja Cb nie. Weź sie odwal plastiku i idz do swojej psiapsiułki bo tusz Ci sie rozmazał - powiedziałem oschle. Ona pobiegła z płaczem do łazienki a ja przybiłem z Jerrym Pięc !!



...................................................................
...................................................................

SIEMA LASKI.
SORKI ŻE TAK PÓŹNO ROZDZIAŁ ALE NIE MIAŁAM CZASU WCZEŚNIEJ.
SŁUCHAJCIE  MAM DWA PYTANIA
CO WY NA TO BY ZAŁOZYC NOWEGO BLOGA?
1.O MNIE?
2. O KICKU. O TAKIEJ TROSZKĘ nw, strasznej stronie

CO WY NA TO ? CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE.

10 komów == NEXT
















10 komentarzy:

  1. Cudowny <3
    Jak dla mnie możesz założyć oba blogi ^^
    Ciekawa jestem kiedy Jack pozna Kim :* I w sumie szkoda mi Donny, bo Jack potraktował ją bardzo ostro :/
    Czekam na nn :*
    Kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski <3
    Hmm wg mnie mozesz założyć oba :D
    Kiedy kick? xdd
    Kocham i czekam na new ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny rozdział; 33
    CZEKAM na nexxt; 33
    Nie moge sie doczekac aż sie spotkają KIM Z JACK'IEM
    MOŻESZ ZAŁOŻYĆ JAK DLA MNIE TO 2 o kicku np. Wapiry albo coś w tym stylu
    Kocham Julka<333

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski Rozdział Kochana
    Czekam na kolejny; D
    MYSLE ZE MOZE BYC TEN DRUGI ALE JAAK CHCESZ TO TEN PIERWSZY TEZ MOZE BYC; ***
    Czekam; ***

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudooo<3
    Dawaj szybko next :))
    Jak dla mnie oba :**
    Pozdrawiam <3<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski; ***
    Czekam na kolejny
    Jak dla mnie to drugi; *******
    Ale Jack jej pojechal ...hehehehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, kiedy Jack spotka się z Kim?
    Czekam na kolejny z zniecierpliwieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahhah
    Oczojebny róż
    Padłam xD
    Super rozdział! :D
    Śmieszny, lekki, przyjemny ;3
    Donna papa
    I LIKE IT! XD
    Czekam z niecierpliwością na nn rozdział <3
    Zapraszam do mnie xd
    http://w-ciszy-nocy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozdzial super ;****
    Mogłybyć trochę dłuzsze. Ale OKEY
    Czekam na next;**
    a mysle że ten 2

    OdpowiedzUsuń